سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاد شهدای کربلای ایران

محلی برای فرستادن هدیه ای از ایرانیان به شهدای دفاع مقدس

بزرگ مرد تاریخ

پیوند ها
 
لوگوی دوستان
گنجینه احادیث

 
جستجو گر گوگل


شهید ابوطالبی

 

وصیت‌نامه شهید شناسایی شده کهف الشهدا منتشر شد

خبرگزاری تسنیم: در بخشی از وصیت نامه شهید تازه شناسایی شده از شهدای گمنام کهف الشهدا، شهید مجید ابوطالبی آمده است:اگر پست یا مقامی به شما دادند سعی کنید به نحو احسن در انجام وظایف محوله بکوشید و اگر می‌دانید قادر نیستید، از گرفتن آن خودداری کنید.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شهید مجید ابوطالبی یکی از شهدای مدفون در کهف‌الشهدای ولنجک تهران پس از گذشت بیش از 31 سال از شهادتش شناسایی شد. شهید مجید ابوطالبی متولد 1334 است و در سال 1361 در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسیده است.پیکر مطهر این شهید در ایام فاطمیه سال 1386 به همراه چند شهید دیگر با هماهنگی بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در خیابان ولنجک تهران مدفون شده بود.

شناسایی این شهید گمنام حکایت غریبی دارد. قریب یک ماه پیش با توجه به رؤیایی که مادر شهید می‌بیند، پس از نمونه‌گیری و آزمایش خون و مطابقت آن با نمونه DNA ذخیره شده از استخوانهای شهید، پیکر شهید مجید ابوطالبی شناسایی می‌شود. فرید ابوطالبی بردار کوچک شهید نیز در سال 1367 در تک عملیاتی دشمن در منطقه شلمچه به شهادت رسیده بود.

بخشی از وصیت نامه شهید تازه شناسایی شده مجید ابوطالبی به شرح زیر است:

آخرین توصیه‌های من که همان گفتار خدا و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) و امام است اینست:

اگر می‌خواهید با خدا صحبت کنید نماز به پا دارید. نماز را اول وقت بخوانید. نماز را سبک نشمارید. لازم به تذکر است که سعی کنید مساجد را پر کنید و نماز را به جماعت بخوانید و حتما سعی کنید پرمحتوا شوید. دعاهای بعد از نماز را بخوانید. سعی کنید نماز شب را به جا آورید.

متاسفانه در برخی مساجد هنوز حالت پویایی انقلاب به وجود نیامده است. ای روحانیون! به همچنین ای ملت حزب الله! مسئول هستید که مساجد را به مکاتب تغذیه فکری و معنوی و عبادی سیاسی و نظامی یعنی همه ابعاد تبدیل کنید. مسجد فقط محل نمازخواندن یا دریافت کوپن و این‌ها نیست.

اگر می‌خواهید خدا با شما صحبت کند، قرآن را زیاد بخوانید. دعاها را در همه روز بخوانید و به غیر از دعا شکرگذار نعمت‌های خداوند باشید. نهج البلاغه را زیاد بخوانید. صحیفه سجادیه را اصول کافی را، معراج السعاده را و کتب بزرگان اسلام چون مطهری را زیاد بخوانید...

اگر پست یا مقامی به شما دادند سعی کنید به نحو احسن در انجام وظایف محوله بکوشید و اگر می‌دانید قادر نیستید، از گرفتن این مقام خودداری کنید...

این آخرین نوشته‌ها و گفته‌های من است و فردا عید قربان من و انشا الله روز موعود است.

کربلا! کربلا! آمدیم. حسین جان! حسین جان! آمدیم. فرمانده ما در این عملیات امام زمان(عج) است.

تسنیم




   نوشته شده در پنج شنبه 92/8/9  توسط خادم 







آخرین مطالب


مقام معظم رهبری

درباره ما ...
 
 
کلمات کلیدی
 
 
 
آمار سایت